Του Μιχάλη Τζανάκη
Επιτέλους η εκπαίδευση μπαίνει στα κανάλια του εκσυγχρονισμού μετά τη διαβεβαίωση του ίδιου του πρωθυπουργού στην εκδήλωση για τη δημιουργία Εθνικού Μητρώου Νεοφυών Επιχειρήσεων ότι επιτέλους θα εισαχθεί το σχετικό μάθημα στο πρόγραμμα διδασκαλίας, «ώστε να εξοικειωθούν τα παιδιά με το τι σημαίνει να στήνεις και να φτιάχνεις μια επιχείρηση» , όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο πρωθυπουργός στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον χώρο της δραματικής σχολής (τυχαίο το σημείο της εκδήλωσης;) του Εθνικού Θεάτρου στην οδό Πειραιώς!
Έκτοτε ενθουσιασμός επικρατεί στην εκπαιδευτική κοινότητα που είχε απηυδήσει με τη διδασκαλία της …Κοινωνιολογίας και τα γνωστά επακόλουθα που έχει στις νέες και νέους της χώρας που εναγωνίως περίμεναν την εισαγωγή του μαθήματος της … Επιχειρηματικότητας, γιατί με την καταιγιστική έλευση τόσων επενδύσεων τα παιδιά είναι ήδη αγχωμένα και δε θα ήταν σωστό να είναι … «απροσάρμοστα» στο ενδεχόμενο του στησίματος των επιχειρήσεων που τα περιμένουν ασμένως να τις στελεχώσουν επαγγελματικά .
Πραγματικά θα ήθελα πολύ να είμαι μαθητής της περιόδου Κεραμέως, με τα «παγουρίνο», με τις «μασκούλες XXXL», με τα δίωρα Επιχειρηματικότητας, με τις τηλεκπαιδεύσεις, δεν τους λείπει τίποτα!
Απορώ τι τις θέλουν τις καταλήψεις, όταν εκπαιδευτικά έχουμε γίνει …Οξφόρδη και κάποιοι γκρινιάζουν γιατί λέει είναι στα τμήματα καμιά τριανταριά νοματαίοι! Τι φοβούνται δηλαδή τα παιδιά μην κολλήσουν τον ιό; Αφού τα κυλικεία κλείνουν στην ώρα τους και δεν πωλούν ούτε … αλκοόλ προς τι οι αντιδράσεις;
Πάντως τα προγράμματα σπουδών θα είναι για όλα τα γούστα. Και Λατινικά και Επιχειρηματικότητα και προσευχή με τη δέουσα κατάνυξη! Μόνο μην μπερδέψουν τόσα πράγματα που θα μαθαίνουν, ειδικά τώρα που αναθεωρούνται και τα προγράμματα στο μάθημα της Ιστορίας με σκοπό να τονωθεί το καταρρακωμένο εθνικό φρόνημα των μελλοντικών διαδηλωτών για τις χαμένες πατρίδες!